Sabtu, 15 November 2014

VIVIX SEMARAKKAN KEMBALI CINTA DALAM RUMAHTANGGA!!!

 
Add caption

Mungkin ada yg bertanya apakah maksud disebalik gambar diatas kan....

Disini sy ingin berkongsi pengalaman sy dan suami berkaitan dengan supplement. Pada mulanya suami seorang yg susah utk mencuba apa apa produk pun...tapi setelah di pujuk dan sebelum ni dia melihat sy dan anak2 ada perubahan maka dia mencuba....

Dia seorang perokok tegar dan berumur...tau la kan if makin berumur hormon pun berubah dan seringkali agak cepat marah. Pada mulanya sy hanya fokus utk dia berhenti rokok. Apabila difikir balik if bg banyak2 memang dia takkan telan so jalan shortcutnya sy bagi dia mencuba vivix. 

Kini hampir 3 minggu dia mengamalkannya...alhamdulilah TERSANGATLAH ada perubahan yg tak disangkakan. Sikapnya pun agak berubah dan jarang sgt marah marah...katanya setiap pagi ia membuang air besar dan badan tak rasa cepat penat. Biasanya tengahari mesti tidur, setelah mengamalkannya badan tak rasa macam dulu lagi.

Alhamdulilah sangat!!!  walaupun dr segi merokok belum berhenti sepenuhnya tapi sangat berkurangan serta selera makan pu dah ada perubahan.

Yang pastinya apabila 100% diluaran dan disebaliknya ada perubahan semua kaum wanita pun nak kan???? Sehingga satu tahap sy pulak yg  mengalah....umur dah nak masuk 60 tahun pun masih mantain macam 30 an...Pada pendapat secara personel banyak rumahtangga diluar sana suram disebabkan banyak faktor. Salah satu faktor adalah masalah apabila ketika bersama. Mungkin ada yg malu utk menyatakan perkara sedemikian...tetapi kalau dibiarkan semakin hari semakin hambar dan lama2 menjadi semakin pudar kasih sayang antara suami isteri.

Faktor2 inilah yg perlu kita tangani, ada jgak yg takut suaminya kawin lain setelah mencuba betul tak??....Pada sy tak yg penting kita sebagai kaum wanita turut menjaga kesihatan diri luaran dan dalaman. Apabila dia melihat perubahan pada diri kita, dia turut merasakan kelainan di dalam perhubungan. Antara manfaat Vivix :
  • memberi perlindungan Antioksidan
  • Menyokong sistem Imun
  • Menyokong kesihatan jantung
  • Menyokong fungsi kardiovaskular
  • Kesihatan keseluruhan
  • Menyokong kesihatan sendi
  • menyokong kesihatan otak
Sekarang terbukti Vivik mampu mengubah segala sikap dan segala permasalahan utk kaum lelaki atau pun wanita. sebelum terlambat jom kita mencegah daripada mengubati.....

Dapatkan keterangan lanjut dan khidmat kaunseling secara percuma bersama saya berkaitan dengan Vivix ataupun berkaitan dengan supplement yg lain.

Kepuasan Anda Adalah Keutamaan Kami.... 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan