Selasa, 11 November 2014

ESP MEMBAWA PERUBAHAN BESAR PADA DIRI SAYA!!!!

Salam utk saudara dan saudari....terima kasih kerana sudi singgah sebentar di blog saya yg tak seberapa ni...

Sejak sy mula update testimonial sy sendiri di fb, byk feedback yg sy dapat dr situ, ada yg bertanyakan tipsnya, ada yg bertanyakan macam mana...pelbagai soalan yg sy terima....ternyata diluar sana  masih  terlalu ramai yg masih keliru apakah cara yg terbaik untuk mendapatkan berat badan idaman.

Disini sy ingin berkongsi dengan anda dimana suatu ketika dulu berat badan sy pernah mencecah sehingga 84 kg...dimana saat itu sy tak ada langsung keyakinan diri utk bergaya apa lagi utk berselfie.Walaupun suami tak ada menegur akan berat badan sy ketika itu tetapi perasaan sy masa tu bingung apakah cara yg terbaik memandangkan pada masa itu sy mengalami gastrik atau dugal yg teruk..sampai satu tahap sy boleh pengsan apabila sakit itu dtg.

  Alhamdulilah pada hujung tahun 2010 sy balik bercuti ke Kuala Lumpur berjumpa dgn adik saya Zuera Burn memperkenalkan salah satu produk Shaklee iaitu ESP. Secara tak langsung sy terus mencuba dan sampai sekarang sy masih mengamalkannya.Alhamdulilah dugal sy baik sampai masa ini...dan kini sy lebih yakin utk mengamalkannya bersama keluarga sy.

Kalau dulu sy turut mengalami masalah segugut yg teruk sehingga demam, jerawat besar di belakang badan serta masalah bau badan serta masalah keguguran rambut. Kini setelah hampir 3 tahun mengamalkannya semua masalah yg sy alami langsung hilang .

Pada bulan pertama sy mengamalkannya pelbagai tindakbalas yg sy lalui. Sampai satu tahap terasa nak berhenti mengamalkannya. Namun semangat yg diberikan oleh adik sy membuatkan sy lebih bersemangat lagi utk meneruskannya.

Masuk bulan ketiga barulah nampak akan perubahannya....sehingga kini kulit sy tak ada masalah lagi, badan tak cepat penat walaupun seharian menguruskan rumahtangga dan perniagaan.Sehari demi sehari sy dapat rasa akan perbezaannya. Utk sihat dan cantik kita mesti sabar dalam mengamalkan apa apa suplement atau ubat ubatan kerana badan kita memerlukan masa utk berubah....

Kini kulit sy terasa sangat halus dan takde lagi masalah kulit seperti dulu.Saya lebih berkeyakinan utk berdepan dengan kawan-kawan. memanglah nak cantik perlu berbelanja sikit tapi disamping menjaga kecantikkan secara tak langsung kita menjaga kesihatan kita dan keluarga.

Selain ESP sy turut mengamalkan set kecantikkan dan masih mengamalkan set slimming juga. Untuk mereka yg diluar sana masih memikirkan akan budget utk permasalahan anda...jgn risau anda mampu memulakannnya dengan mengikut budget anda. 

Tak rugi kita menjaga kesihatan di peringkat yg lebih awal kerana mencegah lebih baik dari mengubatinya....Walaupun hasilnya mungkin agak  lambat ataupun cepat yg penting ia selamat utk diamalkan. 



Hari ni sy nak update size seluar yg sy pakai last week....now dah terasa longgar size 32...apanila sy buat ukuran tadi petang dah 31 inci....bermakna sy terpaksala tukar seluar heheheh...alhamdulilah...sy akan teruskan misi ini seperti biasa sehingga ke berat badan ideal insyallah....jom kita teruskan....

 
Untuk keterangan lanjut sila pm sy atau wassap atau telegram ke 673-8969424.....







Tiada ulasan:

Catat Ulasan