Ahad, 28 Disember 2014

PEPPERMINT GINGER MAMPU MEMBANTU MUNTAH MUNTAH YG TERUK KETIKA HAMIL!!!


Mabuk hamil ialah masa yg paling biasa berlaku pada awal kehamilan.Tetapi betapa teruk ianya di hidapi berbeza antara wanita. Anda mungkin mendapat serangan mual ringan dari semasa ke semasa apabila anda mula mula bangun , atau mendapati bahawa bau tertentu mencetus rasa mual untuk sepanjang hari atau anda mungkin perlu menahan atau menghidapi rasa loya ini bukan sahaja pagi malah tengahari dan malam juga untuk berminggu minggu bahkan berbulan bulan.

Ia mungkin lebih teruk pada waktu pagi tetapi ia boleh berlaku pada bila bila masa sepanjang hari atau malam.Mabuk hamil boleh menguasai kehidupan anda untuk satu tempoh masa.Jika anda mengalaminya secara teruk, anda mungkin mendapati diri anda tidak dapat bekerja secara tak langsung ia melibatkan segala aktiviti harian anda tidak dapat dilaksanakan.

Wanita yg menghidapi mabuk hamil secara berterusan sering merasakan tiada siapa yang benar benar memahami apa yg mereka sedang lalui. Tidak hairanlah, ini boleh membawa kepada kemurungan. Bercakap dengan pengidap lain boleh membantu  anda berasa kurang terpencil.

 Sepatutnya anda berasa gembira dan teruja dengan kehamilan anda tetapi hakikatnya anda merasakan sengsara dan sakit dan hubungan anda dengan suami, keluarga dan rakan mungkin menjadi tegang.

Bentuk mabuk hamil yg paling teruk dipanggil hiperemesis gravidarum ( bermaksud muntah berlebihan semasa mengandung). Jika anda muntah banyak kali dalam sehari, tidak dapat makan dan minum tanpa muntah dan jika berat badan anda menurun  maka anda mungkin menghidapi hyperemesis. Tidak seperti kesan sampingan kehamilan biasa, hyperemesis boleh  menjejaskan kesihatan bayi anda, jadi berbincanglah dengan doktor anda dengan seberapa segera yg boleh.

Berikut adalah salah satu testimonial pelanggan saya yg telah mengalami masalah tersebut tetapi kembali pulih setelah mengamalkan Peppermint Ginger selepas 3 minggu.

 Beliau mengalami muntah muntah yg teruk susah sangat nak makan. Apabila mengamalkannya alhamdulilah kini masalah yg dialaminya tu berkurangan. 


Kandungan yg terdapat dalam Peppermint Ginger juga mampu merawat atau mencegah masalah loya, gastrik, mabuk laut, sendawa dan penghadaman.

Dapatkan info percuma bersama saya di Rumah Vitaminku...atau di Fb Niezaali atau anda dapat hubungi sy di talian 673-8969424.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan